نمایش سایدبار

هیچ محصولی یافت نشد.

آشنایی با بازی پابجی موبایل (Pubg mobile)

پابجی موبایل یکی از بازی‌های سبک بتل رویال است. این بازی بر کیفیت بصری، نقشه‌ها، تجربه تیراندازی و سایر جنبه ها تمرکز می‌کند. شما با خرید یوسی پابجی موبایل، یک تجربه همه جانبه بتل رویال را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. 100 بازیکن در میدان نبرد فرود می آیند تا یک مسافرت سخت و در عین حال سرگرم کننده را آغاز کنند.

معرفی بازی پابجی

معرفی بازی پابجی

هر بازیکن ملزم به جمع آوری منابع، زنده ماندن و همچنین استفاده از حداکثر پتانسیل نقشه، وسایل نقلیه و اقلام دیگر برای تبدیل شدن به آخرین تیم یا فرد ایستاده در میدان نبرد است. نقشه های متعددی برای بازیکنان در دسترس است، اعم از: Erangel ،Miramar Sanhok ،Livik این بازی با گیم پلی بسیار عالی و زیبا در انتظار اکتشاف شماست!

UC (یوسی) چیست؟

یوسی در واقع همان ارز درون برنامه در بازی پابجی موبایل است که اکثر گیمرها، با خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید uc پابجی موبایل و ارز درون برنامه و کاربردهای آن آشنایی دارند.

یوسی پابجی موبایل

یوسی پابجی موبایل

اما برای کاربران جدید این برنامه باید گفت؛ UC در بازی پابجی به بازیکنان امکان خرید سلاح‌های جدید، اسکین‌های جذاب، جعبه‌های مختلف و حتی شرکت در مسابقات و رقابت‌های ویژه را فراهم می‌کند. بازیکنان با خرید این واحد پولی یقیناً سریعتر عمل کرده و موفق‌تر خواهند بود.

چرا باید یوسی پابجی موبایل خریداری کنیم؟

پابجی موبایل یک بازی رایگان است و شما به راحتی می توانید آنرا دانلود کرده، نصب کنید و با گیم پلی زیبا و مهیج آن آدرنالین خونتان را بالا ببرید. اما این فقط به اینجا ختم نمی‌شود.

چرا باید اقدام به خرید یوسی کنید؟

چرا باید اقدام به خرید یوسی کنید؟

توسعه دهندگاه این بازی با قرار دادن خرید درون برنامه‌ای، یعنی خرید یوسی پابجی موبایل امکان تسریع و ارتقاء بازیکنان را فراهم کرده اند تا با خرید اقلام موجود در بازی کیفیت بازی خود را بالا برده هیجانی شگفت انگیز همراه با موفقیت را تجربه کنند. همین مورد باعث احداث سایت خرید یوسی دیاموند لند، با ارائه آفرهای ارزان‌تر خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

خرید UC پابجی موبایل

حال که با خرید یوسی پابجی موبایل ارز درون برنامه پابجی موبایل و کاربردهای آن آشنا شدید، شما عزیزان را با نحوه خرید آن آشنا خواهیم کرد. کاربران عزیز فقط با آیدی خود می توانید این مهم (خرید UC) را انجام دهید.

خرید یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل

پس از انتخاب محصول مورد نظر خود در قسمت بالا و وارد کردن نام و شماره موبایل و ثبت آیدی بازی و نام بازی در کادر مشخص شده و پرداخت مبلغ ذکرشده، خرید خود را قطعی کنید. در صورت لزوم برای راهنمایی و مشاوره رایگان با گروه پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

خرید یوسی پابجی ارزان

خرید یوسی ارزان خیلی شیرین است! در صورتی که از فروشگاهی بزرگ و مطمئن و با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه باشد. ما اینجا هستیم تا به شما با انواع پک‌های، یوسی با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر، مناسب‌تر و ارزان‌تر از هر جای دیگر خدمت رسانی کنیم.

راهنمای خرید ارزان در PUBG

راهنمای خرید ارزان در PUBG

شما عزیزان با خرید از سایت معتبر دیاموند لند می توانید یوسی‌های خود را در سریعترین زمان و با ارزان‌ترین قیمت دریافت کنید. با خرید یوسی پابجی ارزان، رویال پس و پرایم پلاس خود را فعال کنید، آیتم‌های جدید بخرید و آنها را ارتقاء دهید؛ هیجانتان را با توان N برسانید.

گیم پلی بازی

اصول اولیه گیم پلی بتل رویال است که مانند بازی کالاف دیوتی موبایل که با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، فری فایر که با خرید جم فری فایر می‌باشد؛ بر اساس همه در برابر همه طراحی شده است، در این ژانر شما با دست خالی شروع می کنید و مجبور به جمع آوری و غارت سلاح و تجهیزات هستید.

گیم پلی بازی

گیم پلی بازی

اگر می‌خواهید خاص به نظر برسید خرید یوسی پابجی موبایل شما را کمک خواهد نمود. بازی با 100 بازیکن در جزیره 8×8 کیلومتری انجام می‌شود که نقشه های کوچکتر و حالت های مختلف بازی را در بر می گیرد.

سه حالت اصلی بازی وجود دارد، که عبارتند از:

  1. انفرادی
  2. دو نفره
  3. تیمی

در حالت تیمی شما اجازه دارید تا با سه بازیکن دیگر برای یک تیم چهار نفره همکاری کنید. هر کدام با جوانب مثبت و منفی مختلف کمی متفاوت است، علت پرطرفدار بودن بازی تیمی این است که افرادی از شما حمایت می‌‎کنند، شما را زنده می‌کنند و عنصری از تاکتیک‌های همکاری را به بازی می‌آورند.

نمای داخل بازی

نمای داخل بازی

بازی با چتر نجات شروع می‌شود، هنگام فرود مأموریت شما این است که هر آنچه را که می‌توانید برای پیروزی از تجهیزات پزشکی تا سلاح با طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تغییرات آن سلاح‌ها جمع آوری کنید.

دیگر مشخصات گیم پلی

جزیره ترکیبی از محیط های شهری و روستایی است که در نقشه در گوشه سمت راست بالای بازی به تفصیل شرح داده شده است. منطقه کامل در ابتدا قابل دیدن است، اما مناطق بازی با گذشت زمان از نظر اندازه کاهش می‌یابد. این باعث می‌شود بازیکنان با حلقه‌های رو به کاهش به هم نزدیک شوند. کسانی که در خارج از فضای امن بازی جا می‌مانند شروع به کاهش جان می‌کنند و در نهایت می‌میرند.

بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که چند بازیکن آخر در یک فضای کوچک جمع شوند تا یک بازیکن یا تیم به عنوان برنده ظاهر شود. اگر شما جزو آخرین بازمانده‌ها هستید، هر بازی می‌تواند تا حدود 30 دقیقه طول بکشد، اما اگر شما سریعا در بازی شکست می‌خورید خرید uc برای پابجی موبایل برای شما بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

مشخصات گوشی مورد نیاز برای بازی پابجی موبایل

پابجی موبایل یک بازی پرتحرک است که به نوع حافظه ، پردازنده و حرکات رم بیشتری نیاز دارد. مطابق با Google Play Store بازی PUBG Mobile را می توان در تلفن های هوشمند با اندروید ۴.۳ و بالاتر اجرا کرد.

مشخصات مورد نیاز بازی اندروید آیفون
حداقل رم مورد نیاز در کیفیت پایین 2 گیگابایت 2 گیگابایت
حداقل رم مورد نیاز در کیفیت معمولی 4 گیگابایت 4 گیگابایت
حداقل Cpu مورد نیاز Snapdragon 625 Snapdragon 625
Cpu معمول بازی، بدون افت فریم Snapdragon 820 Snapdragon 820
سرعت اینترنت مناسب 1Mbps 1Mbps
فضای مورد نیاز برای نصب 2 گیگابایت 2 گیگابایت
کیفیت صفحه نمایشگر Full HD Full HD

نقشه های بازی پابجی موبایل

بازیکنان از بین 5 نقشه موجود در پابجی موبایل می‌توانند انتخاب کنند. همه این نقشه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و هیجان بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورند.

مپ برمودا

مپ برمودا

  1. نقشه Erangle
  2. نقشه Miramar
  3. نقشه Sanhok
  4. نقشه Vikendi
  5. نقشه Karakin

نگاهی دقیق به هر پنج نقشه بازی

نقشه Erangle: اولین و نقشه اصلی در بازی است که بر روی یک شبکه 8 کیلومتر در 8 کیلومتر ترسیم شده است و چهار برابر نقشه sanhok می باشد. Erangle یک جزیره خیالی در دریای سیاه است که در نزدیکی روسیه رها شده و اشغالگری نظامی، آن را کنترل می‌کرده است. اشغالگر آزمایشات نظامی و بیولوژیکی را بر روی مردم محلی آزمایش کرده، پس از حمله مقاومت به تاسیسات بیولوژیکی، اشغالگر مجبور به ترک جزیره شده است.

این نقشه دارای ترکیبی از کلان شهر ها، شهرک‌ها، نیروگاه و یک مکان نظامی است که در سرزمین‌های وسیع و سبز قرار گرفته است و به دلیل وسعت آن استفاده از وسایل نقلیه برای حرکت و پیشروی ضروری است، Erangle به بازیکن اجازه می‌دهد با علاقه بیشتری آن را کاوش کند. خرید یوسی پابجی موبایل این نقشه آب و هوایی پویا را ارائه می‌دهد که گاهاً بر دید تاثیر گذاشته مجبور به تغییر تاکتیک می‌کند. با مسافت‌های زیاد و ترکیب مناطق شهری و زمین‌های کشاورزی که دارد می‌توان انتظار انواع نبردها از جمله انفجارهای کوچک و بزرگ و یا حملات تیراندازان از اطراف را داشت.

بازیکنان می‌توانند حداکثر غارت را در 3 منطقه زیر داشته باشند. با این حال باید بسیار مواظب بود زیرا معمولاً این مناطق در مراحل اولیه بازی با بازیکنان دیگر شلوغ می‌شود. نبرد در این سرزمین برد متوسط و بلند است. بهترین استراتژی در Erangle این است که بازیکنان ابتدا روی کاوش در زمین تمرکز کنند با این روش به قلمرو عادت کرده و تمرین کنترل و هدایت بازیکن را خواهند داشت. به محض فرود حداقل تا 2 کیلومتر از مسیر هواپیما دور شوید تا از درگیری‌های بی‌مورد دور بمانید، مردن آسان است!

مناطق دیگر در محل ارانگل

پایگاه نظامی Sosnivka: واقع در جزیره جنوبی یکی از بهترین مکان‌های بازی است که در آن می‌توانید غنای ثابتی پیدا کنید که شامل مقادیر زیادی سلاح، زره و لوازم جانبی است.

مدرسه: مدرسه در مرکز نقشه Erangle واقع شده است و به دلیل نزدیک بودن محل آن، یکی از اماکن محبوب محسوب می‌شود. در این مکان می‌توان مقادیر خوبی از غارت را پیدا کرد که شامل سلاح‌های تهاجمی، DMR و بیشتر می‌باشد.

Mylta Power: نیروگاه mylta واقع در شرق، مکانی است که مقادیر بالایی از غارت مانند ضمیمه‌های تفنگ تک تیرانداز و تجهیزات نظامی سطح 3 ارائه می‌دهد.

مناطق دیگری که حاوی مقادیر مناسبی از غارت هستند Pochinki , Gerogepol, Prison و Novorepnoye می‌باشند.

ERANGLE مکانی بزرگ و ایده‌آل برای چتربازی و فرود است، در منطقه ای به دور از مناطق غارت واقع شده اما مقادیر زیادی از وسایل نقلیه را داراست و به شما کمک می‌کند تا با سرعت به سمت مناطق متمرکز حرکت کنید، در حالیکه رقبایتان مشغول کشتن یکدیگر هستند.

نقشه Miramar

دومین نقشه بازی که مانند Erangle در نقشه روی یک سطح 8 در 8 کیلومتری ترسیم شده و به بازیکنان آزادی انتخاب می دهد تا استراتژی خود را برای آخرین فرد ایستاده طراحی کنند. میرامار زمینی منحصر به فرد و بیابانی در مناطق متراکم شهری مکزیک را ارائه می‌دهد.

جغرافیای میرامار: با داشتن جزیره‌ای در جنوب شرقی محل زندان و دهکده های کوچکتر، کل منطقه از غرب و شمال شرق توسط دره‌ها و کوه‌های عظیم قطع شده است، با دیواری فلزی در شمال که افراد خارجی را بیرون نگه داشته و بازیکنان داخل آن قرار دارند. میرامار دارای آب و هوایی پویا، از آسمان صاف و آفتاب سوزان تا روزهای بارانی و مه آلود است. Miramar یک تجربه جدید از بتل رویال ایجاد کرده که در آن استراتژی های قدیمی Erangle دیگر کار نمی‌کنند و به تاکتیک‌های جدیدی نیاز است.

کلان شهرها

  1. Chumacera
  2. El Pozo
  3. La Cobreria
  4. Los Leones
  5. Valle del Mar
  6. Monte Nuevo
  7. San Martin
شهرهای کوچک
  1. Minor cities
  2. Cruz del valle
  3. Impala
  4. Los Higos
  5. Pecado
  6. Puerto Praiso
  7. Tierra Bronca
  8. Torre Ahumada
  9. La Bendita

توجه: نبرد در میرامار، برد بلند است. در این سرزمین باید مهارت‌های تیراندازی از راه دور را تمرین کنید. تفنگ تهاجمی پایدار و قوی و تفنگ تک تیرانداز بهترین همراهان شما می‌باشند. تفنگ تک تیرانداز Win94 منحصراً در این نقشه موجود است. SCAR-L, Sawed-off و R45 سلاح های دیگر میرامار هستند که به طور رایگان در نقشه های دیگر پابجی موجود نیستند.

حداکثر غارت در سه منطقه نقشه میرامار

  1. Prison (زندان): زندان در گوشه جنوب غربی نقشه واقع شده است، زندان در جزیره ای کوچک مکانی فوق العاده برای بازیکنانی است که به دنبال غنیمت با اسلحه و زره هستند.
  2. Pecado: غنایی با کیفیت بالا را ارائه می دهد اما در مراحل اولیه بازی به دلیل موقعیت آن در مرکز نقشه، رقابتی سخت را ارائه می‌دهد. بازیکنان کمی تمایل دارند به سمت مرکز حرکت کنند.
  3. Campo Militar: در گوشه شمال شرقی نقشه واقع شده است.
مناطق دیگر غارت در Miramar:
  1. Planta Potabilizadora
  2. Hacienda Del Patron

نکته: فرود در یکی از مکان های غارت یک استراتژی ایده آل برای ذخیره منابع در مراحل اولیه بازی است. و این می تواند یک حرکت خطرناک باشد زیرا ممکن است با رقابت شدید با تعداد زیادی از بازیکنان همراه باشد. توصیه ما دوری از مناطق شلوغ مانند Los Leones و El Pozo و فرود در مناطق بهتری مانند Power Grid و Minas Generetes است.

نقشه Sanhok:

توسعه دهندگان از جزایر مختلف فیلیپین و تایلند دیدن کردند و توانستند نسیم آسیا را به بازیکنان هدیه دهند. برخلاف دیگر نقشه های پابجی، Sanhok به طور خاصی طراحی شده است و بازیکنان در طول بازی، روی نقشه با سرعت بیشتری روبرو می‌شوند. نقشه 4 در 4 کیلومتر است، یعنی چهار برابر کوچکتر از بقیه است و یک چالش بزرگ و پیشرفته را ارائه می‌دهد. این نقشه داغترین، نقشه‌های پابجی محسوب می‌شود علت شدت جنگ در فاصله نزدیک اندازه کوچک آن است که حتی نیمی از آن را آب پوشانده است همه اینها به تیراندازی زیاد و مبارزه نزدیک کمک می‌کند.

سانهوک با الهام از جنگل های بارانی منطقه جنوب شرقی آسیا دارای محیطی سرسبز است که با ساختمان‌ها، ویرانه‌ها و پایگاه‌های نظامی در کنار یک جاده وسیع و شبکه رودخانه ای پوشانده شده است. مهمتر از همه این نقشه بازگشت سیستم آب و هوایی به بازی را همراه با اسلحه های بهتر برای تجربه سریعتر گیم پلی نشان می دهد. علاوه بر این، نقشه چند خودرو و سلاح منحصر به فرد را در بر می‌گیرد، از جمله تفنگ تهاجمی QBZ95 و تفنگ Marksman و QBU88.

حداکثر غارت در سه منطقه نقشه Sanhok

Bootcamp: اینجا تعداد زیادی سلاح وجود دارد و مکانی ایده آل برای افرادی است که قبل از ورود به منطقه نبرد در مراحل پایانی دور به دنبال ذخیره هستند. Camp Alpha ، Bravo و charlie اگر چه غنیمت زیادی ندارند، اما در این سه کمپ مقدار نسبتاً زیادی از وسایل پخش شده‌اند و دسته‌ای از بازیکنان را مجبور به رفتن به این مکان می کند. از دیگر اماکن دیدنی می توان به Paradise Resort و Docks اشاره کرد.

Sanhok: سرزمینی است که می‌توانید مطمئن باشید دشمنان در جایی نزدیک به شما هستند. نبردهای داغ اکثراً در انواع اردوها صورت می‌گیرند که می‌توانید از آنها دوری کنید و اطمینان داشته باشید که در هر سایت دیگری غنیمت خوبی پیدا خواهید کرد.

مپ پورگاتوری

مپ پورگاتوری

خرید پرایم پابجی هنگام حرکت در سانهوک بهتر است از وسایل نقلیه اجتناب کنید تا توجه کمتری را به خود جلب کنید، زمین نسبتاً کوچک است بنابراین دویدن نیز کارآمد خواهد بود تا به مقصد بعدی برسید. مزیت بزرگ نقشه جنگلی بودن و منطقه آبی آن است که احتمال مرگ را بسیار کمتر می کند.

نقشه ویکندی: 

در 6 کیلومتر مساحت کل نقشه vikendi می باشد، 36 کیلومتر مربع مساحت دارد که 40.29 از مساحت آنرا آب تشکیل می دهد. هر یک از نقشه‌های پابجی تجربه جدیدی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. یعنی زمانی‌که شهرها و جنگل های ارنجل، بیابان های وسیع میرامار، آفتاب و ویرانه های سانهوک در وسط جنگل های گرمسیری و مه آلود، خسته کننده می‌شود بازیکن می‌تواند مکان را به جنگل برفی تغییر دهد.

ویکندی جزیره‌ای در دریای آدریاتیک است که به دلیل یخ زدن تاندرا با تپه‌های زیاد مشهور است. اندازه نقشه بین میرامار و سانهوک است. این نقشه ترکیب منحصر به فردی از امکانات به شما می‌دهد نگاهی به Cosmodrome بیندازید، در سالن قلعه گردش کنید، خود را در گذشته در پارک دینو تصور کنید. علاوه بر این فکر کنید که جنگل‌ها و تپه‌های برفی به شما اجازه می‌دهد در حین بازی از منظره لذت ببرید.

ویژگی های استراتژی ویکندی:

در حالیکه از زیبایی چشم انداز آن لذت می‌برید به خاطر داشته باشد سطح خطر در اینجا بسیار بالاست. نکته اول: احتمال اینکه رد پای شما مکانتان را لو دهد دور از انتظار نیست، از طرف دیگر از همین نکته کوچک برای به دام انداختن دشمن به عنوان تله می‌توانید استفاده کنید! نکته دوم: رانندگی در این مسیرهای برفی و یخی می تواند چالش بزرگی باشد زیرا از دست دادن کنترل وسیله نقلیه در سرعت بالا حتمی است. به طور کلی سرعت در ویکندی کُند است، پس برای انتخاب وسیله نقلیه ماشین های برفی بهترین گزینه خواهد بود که این نقشه تعداد زیادی از آنها را به طور سخاوتمندانه‌ای به بازیکنان ارائه می‌دهد.

مپ کالاهاری

مپ کالاهاری

هنگام برنامه ریزی استراتژی به یاد داشته باشید که موقعیت های قوی برای حمله، مکان های غنی برای غارت، مهارت مناسب برای هر نوع نبرد در مکان های احتمالی وجود دشمنان جزو عوامل تعیین کننده می‌باشند. برای جابجایی ایمن‌تر سعی کنید با وسایلی مجهز شوید که استتار خوبی داشته باشند. تفنگ‌های تهاجمی، تفنگ تک تیرانداز، صدا خفه کن مناسب ترین انتخاب هستند. و در آخر انتخاب لباس مناسب را فراموش نکنید: وسایل روشن برای حالت روز و تیره برای حالت مهتاب.

 نقشه Karakin:

جدیدترین نقشه‌ای است که توسط سازندگان بازی منتشر شده است، وسعت آن 2 در 2 کیلومتر است. کاراکین کوچکترین و فقیرترین نقشه محسوب می‌شود، زیرا نسبت به میرامار و سانهوک وسعت کمتر و پناهگاه‌های کمتری دارد و نقشه خشک و پر از سنگ است. نرخ سلاح‌های آن برای سطح بالا پایین بوده و استفاده از وینچستر مهم است. نرخ خدمات آب و هوایی نیز کم است بنابراین بازیکنان باید از آنچه پیدا می‌کنند حداکثر استفاده را ببرند. شش شهر بزرگ در گوشه های نقشه واقع شده‌اند و کل قسمت میانی با ساختارهای کوچک پر شده است.

حداکثر 64 بازیکن می‌توانند روی نقشه بجنگند تا آخرین نفر ایستاده مشخص شود. یک منطقه تخریب وجود دارد که باعث آسیب های تصادفی به ساختمان‌ها می‌شود تا بازیکنان را از مخفیگاه خود بیرون بکشد. خرید پرایم پلاس  پابجی یرای هر بازیکن می تواند از بمب‌های چسبناک برای شکستن دیوارها استفاده کند، بنابراین به بازیکنان توصیه می‌کنیم که همیشه پشت دیوارها پنهان نشوند. ویژگی جدید Wall Bullet Penetration Thin به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از دیوارهای نازک عکس بگیرند.