نمایش سایدبار

خرید گیفت کارت اپ استور اپل ریجن آمریکا

279,000 تومان639,000 تومان

خرید رویال پس کلش رویال با تگ ( بدون ورود به اکانت )

319,000 تومان699,000 تومان

خرید آفر کارت نخبه کلش رویال

439,000 تومان

خرید رویال پس کلش رویال

389,000 تومان744,000 تومان

خرید آفر قلک خوکی کلش رویال

439,000 تومان

خرید پیشنهادات(آفرهای) جدید کلش رویال

85,000 تومان6,100,000 تومان

جم 14000 تایی کلش رویال

6,200,000 تومان

جم 6500 تایی کلش رویال

3,100,000 تومان

جم 2500 تایی کلش رویال

1,590,000 تومان

جم 1200 تایی کلش رویال

620,000 تومان

جم 500 تایی کلش رویال

319,000 تومان

جم 80 تایی کلش رویال

75,000 تومان

معرفی بازی کلش رویال

کلش رویال، بازی استراتژیک از که در آن بازیکنان به صورت تک به تک و دو به دو رو در روی هم به مبارزه می پردازند و تلاش می کنند با خرید جم کلش رویال و کسب امتیاز بالا در بازی به وسیله تخریب بیشتر قلعه حریق و کسب ستاره  بیشتر  به لیگ های بالاتر دست یابند. این بازی اولین بار توسط کمپانی سوپرسل در سال 2016 به بازار معرفی شد که نتیجه این  معرفی حجم عظیمی از از طرفدار و دانلود روبرو شد که گیمرهای کشور های مختلف از جمله کشور خودمان  نیز از آن دسته بودند و نتیجه این کارنیز درامد بالای این شرکت از طریق فروش جم کلش رویال بود.

معرفی بازی کلش رویال

معرفی بازی کلش رویال

جم کلش رویال امروزه دارای کاربردهای بسیار زیادی است و در طول این بازی شما می‌توانید به شکل‌های مختلفی از آنها استفاده کنید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید این جم‌ها را با مناسب‌ترین قیمت ممکن دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدماتی که ما در سایت خود به شما ارائه می‌دهیم نیز استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره خرید این جم‌ها صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

جم کلش رویال چیست؟

این بازی نیز مانند تمامی بازی‌های دیگر در سطح دنیا برای کسب درآمد خود نیاز به نوعی حمایت مالی دارد، حال فرقی نمی‌کند که خرید جم کلش اف کلنز باشید یا کلش رویال. در نتیجه با قراردادن امتیازاتی سعی کرده‌اند از طریق آنها بازیکنان را تشویق به خرید جم کلش رویال نمایند. اما سوال اینجاست که مزایای این خرید چیست؟

منظور از جم کلش رویال چیست؟

منظور از جم کلش رویال چیست؟

کلش رویال امروزه به‌عنوان یکی از بازی‌های بسیار جذابی شناخته می‌شود که طرفداران زیادی را جلب کرده و افراد زیادی هستند که علاقه‌مند به انجام این بازی هستند. در این بازی شما باید با افراد دیگری که در بازی حضور دارند رقابت داشته باشید و تلاش کنید تا در رقابت‌های مختلف پیروز شوید. برای این کار نیز شما نیازمند خرید جم کلش رویال خواهید بود تا بتوانید بسته‌های مختلفی که در اختیار شما قرار می‌گیرد را بازکرده و از امکانات آنها استفاده کنید.

آشنایی با جم کلش رویال و اهمیت آن در این بازی

کلش رویال یک بازی بسیار محبوب است که در آن شما ساعت‌ها می‌توانید سرگرم شوید و تجربیات جدید و بسیار جذابی را به دست بیاورید. این بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و علاوه‌بر آن دارای مراحل متعددی نیز هست که در آن شما می‌توانید از جم و امتیازاتی که به دست می‌آورید برای پیروزی بر رقبایی که دارید و همین‌طور پیشرفت سطح سربازان خود استفاده کنید. خرید جم کلش رویال می‌تواند از جهات مختلف برای شما مفید و سودمند باشد.

آشنایی با جم  و اهمیت آن در بازی

آشنایی با جم و اهمیت آن در بازی

در این بازی شما می‌توانید در رقابت‌های خود 8 کارت مختلف را انتخاب کرده و از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. برای این‌که سربازان قوی‌تری داشته باشید شما باید از جم‌ها در این بازی استفاده کنید. روش‌های مختلفی برای کسب جم در این بازی وجود دارد که استفاده از هریک از آنها می‌تواند برای شما مفید و سودمند باشد. یکی از بهترین روش‌هایی که برای انجام این کار وجود دارد خرید جم کلش رویال ارزان است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین هزینه جم موردنیاز خود را تهیه کنید.

مزایای خرید جم کلش رویال چیست؟

خرید جم کلش رویال، طبیعتا برای هر بازیکن می‌تواند با هدف‌های مختلفی با هدف‌های مختلفی انجام می‌پذیرد، از قبیل خرید رویال پس کلش رویال یا هر چیز دیگری، می‌توان آنرا به حالت‌های مختلفی استفاده کرد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

مزایای خرید جم و منظور از پیشرفت سریع

مزایای خرید جم و منظور از پیشرفت سریع

  1. خرید اسکین کلش رویال
  2. بازکردن سریعتر قفل صندوقچه‌ها
  3. تغییرنام بازیکن
  4. افزایش امنیت اکانت
  5. خرید سریع جم کلش رویال و خرید صندوقچه

نکات مهم قبل از خرید

همانطور که هر شخصی قبل از خرید هرچیزی به زوایا و حالت‌های مختلف آن فکر می‌کند، شما نیز باید قبل از خرید، به برخی نکات قبل از خرید جم کلش رویال ارزان توجه کنید؛  این موارد در زیر عبارتند از:

مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

  • قبل از خرید نسبت به تعداد مورد نیاز خود مطمئن شوید، چراکه پس از خرید این تعداد قابل تغییر نیست.
  • توجه کنید که اگر قصد خرید آفر خاصی را داشتید و زمان آن به پایان رسید، مسئولیتی از جانب سایت دیاموند لند پذیرفته نیست.
  • وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست، چراکه تمامی خریدها بین المللی هستند.
  • جهت اطمینان از سرعت بالا در خرید شما، مطمئن شوید که اطلاعات را کاملا دقیق وارد کرده‌اید.
نکات مهم قبل از خرید

نکات مهم قبل از خرید

قیمت جم کلش رویال

اگر در زمان خرید جم کلش رویال ارزان با این سوال مواجه شدید که قیمت جم کلش رویال به چه عواملی بستگی دارد؟ باید خدمت شما اعلام کنیم که این قیمت ها در سایت های واسطه ایرانی و خارجی شامل مبلغ دلاری آن بسته + مقدار سود آن فروشگاه است. در نتیجه با توجه به موردی که در قبل اعلام کردیم با توجه به اینکه خرید دلاری می‌باشد؛ کلمه “رایگان” معنا ندارد.

بهترین قیمت جم کلش رویال در ایران

بهترین قیمت جم کلش رویال در ایران

به این شکل که شما ممکن است که بتوانید از طریق انجام ماموریت های داخل بازی مقداری جم بدست آورید یا از طریق شرکت در مسابقات و تورنومنت ها صاحب جم شوید، اما اینکه بصورت یکدفعه و آنی این مورد غیر ممکن است، گول افراد سودجو را نخورید و اطلاعات ورود به اکانت خود را با آنها در میان نگذارید.

چه روش‌هایی برای دریافت جم در بازی کلش رویال وجود دارد؟

اگر شما هم علاقه‌مند به انجام بازی کلش رویال هستید احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود آمده است که چه روش‌هایی برای دریافت جم در بازی کلش رویال وجود دارد. در این بخش قصد داریم برخی از این روش‌ها را برای شما توضیح دهیم. یکی از بهترین روش‌هایی که برای این کار وجود دارد انجام ماموریت‌هایی است که در طول این بازی وجود دارد. هر ماموریتی که شما با موفقیت پشت سر بگذارید می‌توانید مقداری جم را در این بازی دریافت کنید.

روش های مختلف برای خرید جم در کلش رویال

روش های مختلف برای خرید جم در کلش رویال

همان‌طور که بیان کردیم این بازی یک بازی رقابتی است که شما در آن باید با سایر افراد رقابت داشته باشید. در هر رقابتی که شما بتوانید بر دشمن خود غلبه کنید می‌توانید از این طریق مقداری جم را در این بازی دریافت کنید. برطرف کردن موانعی که در طول بازی‌ها برای شما به وجود می‌آید، شرکت در مسابقات و رقابت‌های تک‌نفره یا گروهی و … همگی می‌توانند روش‌های دیگری باشند که شما می‌توانید از آنها برای دریافت جم استفاده کنید.

روش آخری که برای انجام این کار وجود دارد نیز خرید جم کلش رویال است که شما می‌توانید با پرداخت مقداری هزینه به‌سادگی هرچه تمام جم مورد نیاز خود در این بازی را تهیه کنید.

کاربردهای مختلف جم در طول این بازی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای خرید جم کلش رویال این است که شما می‌توانید از آن برای ارتقای سریع‌تر نیروهای خود استفاده کنید. سرعت پیشرفت سربازان با استفاده از جم افزایش پیدا می‌کند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما سریع‌تر بتوانید سطح بازی خود را ارتقا دهید و با افراد باتجربه‌تر و با سطح بالاتری رقابت داشته باشید. کاربرد مهم دیگری که جم در این بازی برای شما دارد این است که می‌توانید از آن استفاده کرده و اسکین و ایموت‌های حرفه‌ای تری برای خود تهیه کنید.

کاربرد جم در بازی کلش رویال

کاربرد جم در بازی کلش رویال

زمانی که شما قصد خرید تجهیزات را برای قلعه خود دارید حتما باید از جم برای این کار استفاده کنید. به‌عنوان مثال شما با داشتن جم به مقدار کافی می‌توانید سپرهای دفاعی خود را در طول این بازی ارتقا دهید و علاوه بر این تجهیزات جادوگری را نیز خریداری کنید. نکته مهم دیگر این است که شما می‌توانید از جم‌هایی که خریداری کرده یا این که از روش‌های مختلف برای آنها استفاده کرده‌اید برای ازکار انداختن انواع سحر و جادو در این بازی استفاده کنید.

مراحل و فرآیند این خرید

اگر شما عزم خود را جزم کرده اید که برای بازی خود مقداری جم خریداری کنید، اولین کاری که باید بکنید این است که مقدار جم مورد نیاز باتوجه به بودجه خود انتخاب کنید. این بسته ها شامل مقادیر متفاوتی از قبیل موارد زیر می باشد:

  1. 14000
  2. 6500
  3. 2500
  4. 1200 جم کلش رویال
  5. 1000 جم کلش رویال
  6. 500
  7. خرید 80 جم کلش رویال
مراحل و فرآیندهای خرید از دیاموندلند

مراحل و فرآیندهای خرید از دیاموندلند

برای مثال فرض کنیم که شما بسته ی خرید 80 جم کلش رویال را انتخاب کردید و به سبد خرید خود آن را افزودید، قبل از این مرحله شما باید نحوه اتصال به سوپر آیدی و سایر مواردی که خواسته می شود را انتخاب کنید و مبلغ مشخصی را واریز نمایید، پس از انجام این کار، پیامک تایید برای شما ارسال می گردد که، نشانگر این موضوع است که خرید شما با موفقیت انجام شده و شما می توانید، تا شارژ مقدار مورد نظر خود صبر کنید، البته توجه داشته باشید که تا زمانیکه مراحل انجام کار تکمیل نگردد، لطفاً وارد اکانت خود نشوید و صبور باشید.

چرا باید جم کلش رویال را از سایت دیاموند لند بخرید؟

چرا دیاموند لند؟

چرا دیاموند لند؟

دیاموند لند، به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه پرداخت های درون برنامه ای بازی می‌باشد. به همین دلیل که تمرکز بالایی برای چند بازی خاص دارد می‌تواند، تضمین‌های مختلفی از قبیل:

  1. تضمین بهترین قیمت 
  2. تضمین واریز سریع جم برای شما
  3. گارانتی 100% امن بودن خرید
  4. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک
  5. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک زرین پال
  6. رضایت بیش از 400 مشتری راضی از سایت دیاموند لند در خرید جم کلش رویال در ایران
💬 پشتیبانی آنلاین پشتیبانی 24 ساعته در چت آنلاین و تلفنی، ثبت تیکت
قیمت سی پی کالاف ارزانترین قیمت در بین سایت‌های فروش جم کلش رویال
⌚زمان تحویل سفارش شارز جم در کمتر از 5 دقیقه کاری
📦 نحوه ثبت سفارش خرید از سایت و شارژ توسط ادمین‌های سایت
معتبرترین فروشگاه جم ایران دیاموند لند با دارا بودن بیش از چندین سال سابفه در فروش اینترنتی انواع محصولات بازی، معتبرترین فروشگاه این حوزه به شما می‌آید

خرید جم کلش رویال با مناسب‌ترین قیمت ممکن

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اکثر افراد در خرید جم با آن مواجه می‌شوند قیمت جم کلش رویال است که در برخی از فروشگاه‌ها این قیمت کمی بالا است. اگر شما هم قصد خرید جم در این بازی را دارید بدون شک دیاموند لند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد.  شما می‌توانید اقدام به خرید جم کلش رویال ارزان کرده و به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

بهترین سایت برای خرید جم کلش رویال با قیمت مناسب

بهترین سایت برای خرید جم کلش رویال با قیمت مناسب

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات فروشگاه ما برای خرید جم کلش رویال این است که شما می‌توانید در زمان خرید نیز صرفه‌جویی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جم مورد نیاز خود را خریداری کنید. مزیت مهم دیگر این است که شما می‌توانید جم‌های خریداری شده خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید و از این نظر نیز مشکل خاصی برای شما به وجود نمی‌آید. استفاده از خدمات سایت دیاموند لند بسیار ساده و راحت است و شما تنها با چند کلیک ساده می‌توانید جم‌های خود را خریداری کنید.

راهنمای خرید ویدئویی

تنوع بالای محصولات کلش رویال در دیاموند لند

در بخش قبلی درباره برخی از مهم‌ترین مزایای خرید جم کلش رویال از فروشگاه اینترنتی دیاموند لند صحبت کردیم و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دادیم. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید این محصولات از دیاموند لند این است که شما می‌توانید به طیف گسترده‌ای از پکیج‌ها و محصولات متنوع در این زمینه دست پیدا کرده و هریک از آنها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. ما پکیج‌هایی با تعداد جم مختلف را به شما ارائه می‌دهیم که دارای تفاوت‌های خاصی با یکدیگر نیز هستند.

محصولات بازی کلش رویال

محصولات بازی کلش رویال

نکته مهم دیگری که باید درباره هریک از این پکیج‌ها به آن دقت داشته باشید این است که این محصولات علاوه بر این‌که دارای مشخصات متنوعی هستند قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. با مراجعه به بخش محصولات و کلیک‌کردن روی هر یک از انواع محصولاتی که در آن قرار دارد می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره مشخصات هریک از این پکیج‌ها به دست بیاورید و با اطلاعات کاملی جم‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نتیجه‌گیری

جم کلش رویال امروزه یکی از نیازهای اصلی افرادی است که قصد انجام این بازی را دارند. یکی از بهترین راهکارهایی که برای تهیه این جم مورد نیاز در بازی کلش  رویال وجود دارد خرید آن است. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید جم کلش رویال هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه اینترنتی دیاموند لند را برای این کار انتخاب کنید؛ چراکه ما در فروشگاه خود طیف گسترده‌ای از خدمات متنوع و جذاب را در این حوزه به شما ارائه می‌دهیم که استفاده از این خدمات تجربه جذابی برای شما خواهد بود.