تغییرات بالانس ژانویه 2025 کلش رویال (فصل 67)

Shakes copy 16

هر ماه، تیم توسعه‌ دهنده کلش رویال با ارائه تغییرات بالانس، تلاش می‌کند تا بازی برای همه بازیکنان عادلانه‌تر و رقابتی‌تر شود. در ژانویه 2025 نیز تغییرات مهمی در کارت‌ های بازی اعمال شده که هدف آن بهبود تجربه گیم‌ پلی و ایجاد تنوع بیشتر در استراتژی‌ها است.

این تغییرات نهایی نیستند؛ همچنین برای رقابت بهتر، می‌توانید با خرید جم کلش رویال پیشرفت خود را سرعت ببخشید.

s67 balance wip 12 72 1 copy

در این تغییرات، 24 گزینه مختلف وجود دارد. بر اساس بازخورد شما، Supercell این تغییرات را برای آپدیت بالانس فصل ژانویه نهایی خواهد کرد.
این تغییرات به‌صورت آزمایشی در یکی از تاریخ‌های 7 یا 8 ژانویه، اندکی پس از آغاز فصل جدید، یا در روز دوشنبه 13 ژانویه به‌صورت رسمی اعمال خواهند شد، که تاریخ دقیق آن بعداً تأیید می‌شود.

اطلاعات بالانس ژانویه 2025 کلش رویال

  • ملکه کماندار
    • زمان بازیابی توانایی: 17 ثانیه (+13%)
  • کارت توپخانه (Cannon Cart)
    • سلامت سپر: 824 واحد (-8%)
    • سلامت اصلی: 824 واحد (+0% – رفع باگ)
  • ماهی‌گیر (Fisherman)
    • مدت زمان کاهش سرعت: 1.50 ثانیه (-40%)
  • گابلین‌ استین (Goblinstein)
    • سلامت دکتر: 721 واحد (-19%)
    • دکتر توسط سم نابود خواهد شد.
  • رام رایدر (Ram Rider)
    • سلامت: 1,696 واحد (-4%)
  • بمبر تکامل‌یافته (Evolved Bomber)
    • در یک حمله نمیتواند دوبار صدمه بزند.
  • گابلین بارل تکامل‌یافته (Evolved Goblin Barrel)
    • بارل برای حدود 1 ثانیه پس از پرتاب ظاهر متفاوتی خواهد داشت.
  • روح یخ تکامل‌یافته (Evolved Ice Spirit)
    • تعداد انفجار یخ: 2 (-33%)
    • آسیب انفجار یخ: 163 واحد (+48%)
  • پکا تکامل‌یافته (Evolved Pekka)
    • کوچک: 0 – 990 واحد سلامت در سطح 11
    • متوسط: 991 – 1989 واحد سلامت در سطح 11
    • بزرگ: 1990 واحد یا بیشتر در سطح 11
    • بهبود پس از کشتن کوچک: 142 واحد
    • بهبود پس از کشتن متوسط: 282 واحد
    • بهبود پس از کشتن بزرگ: 565 واحد
  • نیروهای سلطنتی
    • آسیب: 138 واحد (+4%)
  • نیروهای سلطنتی تکامل‌یافته (Evolved Royal Recruits)
    • آسیب: 138 واحد (+4%)
    • مسافت شارژ: 2.0 مربع (+33%)
    • آسیب شارژ: 276 واحد (+1%)
  • اسکلت‌های تکامل‌یافته (Evolved Skeletons)
    • تعداد واحدها: 3 (-25%)
  • اژدهای کوچک (Baby Dragon)
    • شعاع انفجار: 1.5 مربع (+25%)
  • جادوگر (Witch)
    • شعاع انفجار: 1.50 مربع (+50%)
  • پرنس تاریک (Dark Prince)
    • مسافت شارژ: 3 مربع (-14%)
  • غول الکتریکی (Electro Giant)
    • غول الکتریکی اکنون به ساختمان‌هایی که خیلی دور هستند حمله نخواهد کرد.
    • محدوده دید: 2 مربع (قبلاً 0 مربع)
  • گابلین ویرانگر (Goblin Demolisher)
    • مدت زمان عمر: 8.0 ثانیه (+14%)
  • دستگاه گابلین (Goblin Machine)
    • اکنون با حمله نزدیک، گابلین‌ها را با یک ضربه نابود می‌کند.
    • آسیب: 212 واحد (+57%)
    • سرعت ضربه: 0.833 ضربه در ثانیه (-25%)
    • آسیب در ثانیه (DPS): افزایش 17%
  • مایتی ماینر (Mighty Miner)
    • زمان افزایش آسیب: 2.0 ثانیه (-11%)
  • مینی پک‌کا (Mini Pekka)
    • آسیب: 754 واحد (+5%)
  • کانون تکامل‌یافته (Evolved Cannon)
    • آسیب شلیک متوالی: 353 واحد (+10%)
  • وال بریکرهای تکامل‌یافته (Evolved Wall Breakers)
    • این تغییر بر روی تاور ها تأثیر ندارد.
    • آسیب مرگ به نیروها و ساختمان‌ها: 292 واحد (+50%)
  • داغر داچس (Dagger Duchess)
    • افزایش سرعت پرتاب، باگ خاصی را که در آن داغر داچس قبل از نابود کردن کارت‌های دارای کاهش آسیب (مانند Evo Knight یا Monk با توانایی) هدف را تغییر می‌داد، اصلاح شد.
    • تعداد دگ‌ها ذخیره‌شده: 9 دگ (+13%)
    • سرعت پرتاب: 1000 (+67%)
  • لمبرجک (Lumberjack)
    • مدت زمان خشم: 5.5 ثانیه (-8%)
    • آسیب: 255 واحد (+5%)
اگه از این مقاله خوشتون اومد، به ما 5 ستاره بدید و حمایت کنید

دیدگاهتان را بنویسید